Naam:
Foto’s:
1939

Over mij

2009:

Mijn naam is Joyce, 27 jaar jong en ik maak vanaf 1 Oktober 2009 tot 1 oktober 2010 een wereldreis voor een jaar.

Wat ik leuk vind:
Fotograferen, salsadansen, kickboksen, hardlopen, uitgaan, shoppen, sauna/thermen en natuurlijk reizen!

Enkele woorden die mij omschrijven:
Eerlijk, sociaal, gek doen, ambitieus, reizen, stappen, lachen, shoppen, eigenwijs, eerlijk, dierenvriend, lekker eten, humor, betrouwbaar, familiemens, nieuwsgierig, planner, koppig, direct, sportief, gedreven.

Ik vind het leuk als jullie me tijdens mijn reis volgen. Meld je aan via de mailinglist en laat af en toe een leuk berichtje achter, dat doet mij echt goed als je zo vervan huis af bent.

Liefs Joyce

Over mijn reis

De route is al uitgestippeld voor het jaar:

4 mnd Zuid Amerika
7 wkn Nieuw Zeeland
4 mnd Australie
2 mnd Nepal
1 week stopover in Hongkong

01-10-09 Amsterdam - Londen - Madrid - Lima (Peru)
01-11-09 La Paz (Bolivia) - Iquique - Santiago de Chile (Chili)
03-01-10 Buenos Aires (Argentinie) - Sao Paulo (Brazilie)
06-02-10 Rio de Janeiro (Brazilie) - Santiago de Chili (Chili) - Auckland(Nieuw Zeeland)
27-03-10 Christchurch (Nieuw Zeeland) - Sydney (Australie)
15-09-10 Sydney (Australie) - Hongkong (China) - Dhaka - Kathmandu (Nepal)
26-09-10 Kathmandu (Nepal) - Dhaka - Hong Kong (China)
30-09-10 Hong Kong (China) - Amsterdam

Bezochte landen

Ik heb 31 landen (13%) bezocht:

Argentinië, Australië, Bangladesh, België, Belize, Bolivia, Brazilië, Cambodja, Chili, China, Costa Rica, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Guatemala, Laos, Luxemburg, Maleisië, Mexico, Nederland, Nederlandse Antillen, Nepal, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Peru, Spanje, Thailand, Turkije, Uruguay, Verenigd Koninkrijk.