Bus haha

2 januari 2010 - Buenos Aires, Argentinië

Bus haha

Deze foto werd gemaakt op 2 januari 2010 in Buenos Aires, Argentinië.

3 Reacties

  1. Petra:
    3 januari 2010
    Ow, ik zie dat je je kleurpotloden hebt meegenomen ....
  2. Joyce:
    3 januari 2010
    Hahahaha, Petra met haar orginele opmerkingen, lol
  3. Marja:
    6 januari 2010
    Hoi Joyce,
    Dat ziet er gezellig uit jij op de foto met al die mannen, altijd makkelijk, 1 voor de boodschappen, 1 voor de afwas, 1 als bodyguard en 1 voor alle leuke dingen die je nog gaat doen. Ik moet nog 1 dag werken en dan op vakantie heerlijk naar de zon. We hebben er zin in even lekker weg. Het is hier nu erg koud er wordt al geschaatst nog niet overal, misschien toch nog een Elfstedentocht wie weet.
    Weer een hele dikke knuffel van ons en nog veel plezier. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX