Ow, ik zie dat je je kleurpotloden hebt meegenomen ....
Joyce:
3 januari 2010
Hahahaha, Petra met haar orginele opmerkingen, lol
Marja:
6 januari 2010
Hoi Joyce,
Dat ziet er gezellig uit jij op de foto met al die mannen, altijd makkelijk, 1 voor de boodschappen, 1 voor de afwas, 1 als bodyguard en 1 voor alle leuke dingen die je nog gaat doen. Ik moet nog 1 dag werken en dan op vakantie heerlijk naar de zon. We hebben er zin in even lekker weg. Het is hier nu erg koud er wordt al geschaatst nog niet overal, misschien toch nog een Elfstedentocht wie weet.
Weer een hele dikke knuffel van ons en nog veel plezier. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Dat ziet er gezellig uit jij op de foto met al die mannen, altijd makkelijk, 1 voor de boodschappen, 1 voor de afwas, 1 als bodyguard en 1 voor alle leuke dingen die je nog gaat doen. Ik moet nog 1 dag werken en dan op vakantie heerlijk naar de zon. We hebben er zin in even lekker weg. Het is hier nu erg koud er wordt al geschaatst nog niet overal, misschien toch nog een Elfstedentocht wie weet.
Weer een hele dikke knuffel van ons en nog veel plezier. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX