Het Avontuur gaat beginnen!

1 oktober 2009 - Lima, Peru

Vandaag begon het grote avontuur. Naar het vliegveld gebracht door mam, Stefanie & Robert-Jan. Was wel even moeilijk om voor zo'n lange tijd afscheid te nemen. In Londen bleek dat we een trein moesten nemen naar de juiste vertrekhal. Aangezien onze loodzware backpacks in een flightbag zaten moesten we dus naast onze zware handbagage ook nog een paar kilometertjes zeulen met dat ding. 4 Uur de tijd hadden we om in te checken richting Madrid. Die tijd hadden we ook echt nodig. En dat terwijl we nog een half uur tijdwinst hadden door voor te piepen in een mega lange rij. Ik heb nog niet eens met mijn backpack opgelopen en heb nu al last van mn schouder. Eigen schuld, iets teveel leesvoer in de handbagage gestouwd. Toen we eenmaal aankwamen in Peru viel het op dat het qua weer niet veel verschilt van Nederland, miezerig en grauw. Veel grafitti op de muren, huizen ommuurd door hekken en tralies en een aantal zwerfhonden gespot.

Bij aankomst bij ons hostel bleek dat we eigenlijk nog 5 uur hadden moeten wachten op onze kamer. Daar hadden we met onze brakke hoofdjes geen zin in, dus maar lekker wat bijbetaald zodat we gelijk even konden opfrissen. Nu lekker ontbeten met broodjes en vers geperste vruchtensap, dus we kunnen er weer even tegenaan. We gaan zo even rondkijken hier, aankomende 2 dagen houden we ons rustig, even beetje bijkomen. Foto's volgen later, internet is er hier niet geschikt voor.

Liefs Joyce

1. Maarten:
    Heej Joyce.

Supercool, ik ben benieuwd naar de verhalen.
    Heel veel plezier en een geniet van je reis.

x Maarten.
  2. Joyce:
    2 oktober 2009
    lieverd ben blij day je veilig aangekomen bent.goed he dat dit lukt .nou meid heel veel plezier samen dikke kus mam
  3. Stefanie:
    Haai Zusse,
    Wat een avontuur al zeg!! En wat een gedoe in Londen joh! Goed gedaan van je om iets extra's te betalen, want nu kun je er tenminste fris tegenaan. Kan niet wachten tot je volgende verhaal! Ik ben echt trots op je dat je dit aandurft! Heel veel plezier nog en ik zal wensen voor mooi weer. Enne geef voor mij die zwerfhonden iets te eten (pak kaakjes ofzo :))
    Heel veel liefs Zusse !!! Ik denk aan je kussies xxxx Stefanie
  4. Petra:
    2 oktober 2009
    Heej, fijn dat je goed bent aangekomen. Zorg er voor dat je kleren niet te nat worden. Zoveel heb je niet bij je en het gaat zo stinken in je tas ;-)

Zwerfhonden ???? Is er nog plaats voor Viktor ;-)
    Liefs Petra
  5. bertus:
    3 oktober 2009
    hoi joyce, nou de eerste sprong naar zuid-amerika is gemaakt! op de eerste dag heb je al genoeg te avonturen gehad zoals ik lees. ik wens je de komende dagen een fijne tijd toe en veel plezier .
    groetjes, bertus (oompie).
  6. maurits:
    3 oktober 2009
    We hoeven jou niks meer uit te leggen zo te zien. Je stort je nu al van het ene avontuur in het andere, Indiana Jones! Onthoudt je nog wat ik je heb gezegd?

Ik zal in gedachte met je meereizen.
  7. TimoenIlonka:
    5 oktober 2009
    He meis, wat een gedoe al zo de eerste reis! Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Nog steeds een gek idee dat we je over een jaar pas weer zien. Heel veel plezier overal en we houden je log in de gaten!

dikke kus van ons
  8. ingrid van drongelen:
    5 oktober 2009
    hoi meisie ik ben op dit moment bij je mams wat leuk dat ik even een berichtje naar je kan sturen alles tot nu toe lekker verlopen leuke fotos ik ga kijken hoe je reis gaat nou lieverd geniet er van groetjes van je allerliefste tante dikke kus envan je mams ze wil wel dat je gauw wat van je laat horen tot kijk
  9. Cath:
    Heej Joyciee,

Het klinkt nu al helemaal geslaagd ondanks de tegenslagen en het dragen van je rugkoffer ;) Ik ga proberen dat ding zo licht mogelijk te houden, want als ik je verhaal zo lees breek je nog net je rug niet!!

Geniet ervan en hou ons op de hoogte!

Dikke kus
  10. ingrid van drongelen:
    5 oktober 2009
    hallo lieverd ik hoorde van de papa van marleen dat jullie gingen zandsurfen leuk zeg tot horens groetjes van oma en wat leuk die fotoos allemaal kuzzzzz
  11. Marc:
    Heeej Joyce,
    Hele fijne reis en pas goed op jezelf!
    xxx Marc
  12. Carli:
    Hey Joyce,

Leuk om zo met je mee te leven! Ben benieuwd naar je volgend verhaal.
    Veel plezier!
    XXX Carli
  13. Papa en Marja:
    Hoi Joyce,
    Wij zijn blij dat alles is goedgegaan.
    We zijn weer thuis dus kunnen weer alles volgen.
    Heel veel plezier soepkippie, geniet er maar zoveel mogelijk van.

Papa en Marja.
  14. ingrid van drongelen:
    7 oktober 2009
    hallo meiden wat hebben jullie al veel reacties leuk hoor gisteren r.j nog gesproken hij heeft het zwaar en hij niet alleen wij allemaal maar ja het jaar is zo om haha veel plezier vandaag dikke kuzzzzzz
  15. Joyce:
    7 oktober 2009
    Hey thuisblijvers!
    Superleuk om al jullie reacties iedere keer te lezen! Dat doet me echt goed, aangezien ik jullie wel mis. Smsjes ontvang ik niet voor degenen die mijn nummer hebben. We houden contact! Dikke kusss van Joyce