Zuid Amerika, Dag 2, 3, 4, 5, 6

2 oktober 2009 - Lima, Peru

Dag 2
Nooit gedacht dat je zo leuk kan uitgaan in Lima. Allerlei leuke barretjes en kleine discotheken waar een mix van salsa en house  live muziek te horen is. Het leek wel of de hele tent ons aanstaarde, ik met mn blonde haar en Marleen met haar lengte. Iedereen danst, dus wij hebben gezellig meegedaan.

Dag 3
Vanochtend met de bus vertrokken naar Ica. We waren al gewaarschuwd dat we goed op onze spullen moesten passen. Eerste keer dat ik me onveilig heb gevoeld. 1 Man in de bus begon uit het raam te kotsen en werd er tegen zijn zin weer uitgezet en 2 zwervers waren ingestapt zonder busticket, dus werden er ook weer uitgezet. Bij iedere busstop bij de haltes stonden er super arme mensen, dus wij waren als de dood dat onze tassen uit het bagageruim werden gepikt. Onderweg geschrokken van de krottenwijken en armoede.  Ook mooie vergezichten gezien, maar daar heb ik geen foto´s van gemaakt, aangezien je in zo´n bus niet met je camera moet gaan zwaaien. Ondanks een file op de rijbaan van de tegenliggers, vanwege een straatrace en een koe op de weg verliep de rit goed.

Dag 4,5
Wow, Huacachina is super. Een luxe plaats gelegen tussen de zandduinen en aan een meer. De sfeer is hier zeer gemoedelijk, er zijn veel backpackers en het is er het hele jaar warm. We zijn met een buggy (zie filmpje) de zandduinen ingeraced. Levensgevaarlijk, maar wel de ervaring van je leven. Bovenaan 1 van de vele zandduinen gingen we op een sandboard op onze buik naar beneden. De volgende berg staand, zoals op een snowboard.  Niet te omschrijven hoe gaaf dit was! Super leuke mensen ontmoet en veel gelachen. Het zand zit nu nog in mijn oren.

Dag 6
Vroeg op gestaan om vervolgens met de boot naar Las Islas Balletas te gaan. Zeehonden (zo lief), pinguins, dolfijnen, pelikanen en veeeel vogels gezien. Gelukkig niet ondergepoept door 1 van de duizenden meeuwen.

1. Robert-Jan:
    7 oktober 2009
    Heeey Lief!

Mooie foto's , alleen dat filmpje zie ik nergens..
    Kusss x
  2. Diana:
    Hey meis,

Goed om te lezen dat je, op een paar dingen na, leuke dagen hebt gehad en al mooie ervaringen hebt opgedaan. Ik ben benieuwd naar alles wat volgt. Letten jullie goed op elkaar!?! Geniet van deze tijd!

Liefs Diaan
  3. Petra:
    Hey,
    Leuk je gister even gesproken te hebben :-) En R.J. Sorry dat ik je wakker belde :$

Lijkt me geweldig om die beestjes in het ""wild"" te zien :-)

Ik zou er ook bang voor zijn als ze mijn spullen pakken ! Maar bedenk je dan maar dat we dan ook met spoed spullen kunnen toesturen, even om je gerust te stellen ;-)

Tot je volgende blog :D

Liefs Peetje
  4. Robert-Jan:
    Hey Lief,

Gelukkig kreeg je me gister nog te pakken...dus Petra,bedankt! Die moeder van jou he, lach me kapot.
    Veel plezier bij de vogeltjes en doe voorzichtig op je trek.Tot snel...Kussss
  5. Robert-Jan:
    8 oktober 2009
    Tot snel...hoor mij nou duuuuuuuuuuuh x
  6. Stefanie:
    WOW wat een verhaal!
    Wat stoer dat je op het zand hebt gesurft. En leuk je bootreis met zeehonden, pinguins en dolfijnen jeetje zooooo coooool !!!
    Nu is het dus wel een warme omgeving daar toch?
    Ben echt zo blij met je blog, het is echt heerlijk om je leuk geschreven verhaaltjes te lezen!!

Heel erg veel fun samen !! En ik had trouwens een sms gestuurd, maar naar je 'oude' nummer, stom van mij. Volgend4e keer stuur ik hem naar je nieuwe!

Lots of Love Stefanie
  7. ingrid van drongelen:
    8 oktober 2009
    hallo schat wat was dat even gezellig gisterenavond
    hoe is het met je spierpijn goed smeren hoe was het raften tot snel weer dikke kuzzzzz mam
  8. Petra:
    Hey, hoe was het ruften ? XD
  9. Joyce:
    Heeey,
    @ Mam, spierpijn is bijna over nu, maar vandaag wezen raften, dus zal morgen wel weer lachen zijn haha...
    @ Petra, leuk om je berichtjes iedere keer te lezen, ook al zo´n internetverslaafde ghehe, t raften was cooool, drijfnat geworden en mn longen uit mn lijf geschreeuwd.
    @ Stefanie, ja het is hier nu heerlijk warm, denk iets warmer dan 25 graden, alleen in Lima was t koud.

Dikke kus voor allemaal
  10. ingrid van drongelen:
    9 oktober 2009
    hallo schat we zitten aan de koffie greetje en ik en we hebben ons rot gelachen om je filmpje gaaf zeg weer veel plezier vandaag en tot morgen wandel ze groetjes van greetje en mamdikke kuzzzzzzzz
  11. Marja:
    9 oktober 2009
    Hoi Joyce,
    Dat ziet er allemaal geweldig uit wat jullie doen.
    Wij volgen jullie uit ons koude en kleine kikker landje. Het is wel super leuk om zo van alles op de hoogte te blijven wat jullie allemaal meemaken. Heel veel plezier nog een hele dikke knuffel.
    Papa en Marja
  12. Petra:
    welk filmpje heeft je moeder het over ? :-(
  13. ingrid van drongelen:
    10 oktober 2009
    hallo schatten nu al ruim een week weg behalve dat het lijkt of er al een maand om is zo stil is het hier ben ik benieuwd hoe de wandeling is verlopen tot gauw dan maar weer en skype staat van 10 tot 22.00 uur aan iedere dag ben benieuwd dikke kuzzzzzzz petra rechtse foto van dat zand op video zetten leuk hoor kus ing
  14. daphne:
    hey meissie !!

wat leuk dat we je zo op deze manier kunnen volgen.
    zit er allemaal heel spannend uit.
    hoop dat alles goed gaat !!

dikke kus daphne
  15. marjo:
    10 oktober 2009
    hai joyce kan je het nog uit houden met haar grappie
  16. ingrid van drongelen:
    11 oktober 2009
    hallo meiden jullie zijn er zeker niet of liggen jullie soms nog te slapen helemaal gaar zeker hoe laat zitten jullie nou daar achter de pc ben reuze benieuwd fijne dag maar weer ik denk aan jullie kuzzzzzzzzzzz mam
  17. ingrid van drongelen:
    12 oktober 2009
    hallo meiden nou ik heb de twee vaders gebeld en joyce papa gaat et proberen ik hoop dat het zo voor elkaar is tot gauw