Hele fijne dagen

23 december 2009 - Punta del Este, Uruguay

Lieve mensjes,

Vanuit Uruguay wil ik jullie een hele fijne kerst toewensen! Jammer dat ik de sneeuw gemist heb. De kranten staan er hier vol mee. Vooral rond kerst mis ik alles en iedereen in Nederland wel heel erg. Gelukkig heb ik niet te klagen. Bij 30 graden in je bikini op het strand is weer eens wat anders dan knus bij de kerstboom met de kachel aan.

Morgen weer terug met de boot naar Buenos Aires in Argentinie. Kerst vieren met onze vrienden uit verschillende landen die we hebben leren kennen tijdens de reis.

Miss you! Dikke kus van Joyce xx

1. Petra:
    23 december 2009
    Sneeuw is wel heel mooi, maar neemt ook hinder met zich mee. Voor zover ik weet lekker ..... op het strand liggen niet ;-) ( smeer je goed in ! )Dus geniet er lekker van ! Er komen nog een stuk of 70 kerstmissen aan joh ;-)

Hele fijne kerstdagen toegewenst !
    Liefs van ons
  2. Hans:
    23 december 2009
    Hé die Joyce,

Joe ook een waanzinnige fiene kersttied daar toegewenst vanuut Strien en gennet er moar lekker van. Wie habben wel wat af te babbelen met joe als gij dat allemoal moet gaon bie praten als gij weer in de buurt zijt.

Groetjes en let wel op je gezondheid

Daghoor
  3. Diana:
    24 december 2009
    Hey Joyce,

Mooi om te zien hoe jij over de wereld reist! Volgend jaar ben je terug in NL met kerst, om alles hier weer mee te maken. Geniet voor de verandering van deze ervaring (kerst vieren met 30 graden) en ik wens Marleen en jou hele fijne dagen!!!

X Diaan
  4. Renee:
    24 december 2009
    He Schattie,

Jij ook hele fijne dagen, in het zonnetje en er komen genoeg kerstmissen aan, die je wel bij de kachel (en wellicht in de sneeuw) kan vieren!!

Dikke kus van Renee en Michael
  5. ingrid van drongelen:
    25 december 2009
    hallo schat ja het is weer helemaal wit hier prachtig om te zien de honden gaan helemaal uit hun dak is leukhet is hier nu 8 uur smorgens vanmiddag ga ik naar je zusje en marc we gaan uit eten zijn ouders gaan ook gezellig mee morgen naar bertus met oma doe de groetjes aan rj en nou lekker ontbijten lieverd fijne kerst ik hou van je dikke kus van mama ook voor marleen.
  6. arianne:
    25 december 2009
    fijne feestdagen meid, geniet van alle moois.
    ook alvast een knallend 2010 toegewenst vanuit de polder
    dikke kussen
  7. ingrid van drongelen:
    26 december 2009
    hallo iedereen hier hele fijne kert en joyce leuk met de vrienden wat ben je toch een feestbeest haha het was berengezellig gisteren groetjes van iedereen aan jou je zus moest vandaag werken het eten was heerlijk aan de binnenmaas we hebben genoten dikke kus weer he en nou wil ik je wel weer eens zien hoop te vertellen dag schatje mama
  8. Marcus:
    27 december 2009
    Hi Joyce, at January 3th, I will be in São Paulo, but
    at January 4th I will go to Buenos Aires. You can go to
    São Paulo and stay at may house, it will be empty,
    nobody will stay there, and you can stay there, I have
    friends that can help you with anything, sure, come
    here, you´re welcome! You don´t need to sleep at
    couch, you can sleep at my bed that will be without use
    and you can use everything. I wait you reply!

Greetings,

Marcus.
  9. Pieter:
    28 december 2009
    Hoi Vakantieganger!!
    Info.... info...
    Stel: Je bent in Nieuw Zeeland..
    Dan mag je dit niet missen!!
    De "Luge ride".
    Is met een soort bobslee op wieltjes de berg af sjeezen..
    Lots of Fun....toch?..Ha...ha...
    Nog-een-keer...nog-een-keer,enz...ha..ha...
    Hier is het ook mooi.
    Marlborough Sounds.
    Ligt noord-oost op het Zuidereiland.
    Als je van wandelen houd..(?)
    Zeeer mooie route,71km,ligt in de Marlborough Sounds.
    Queen Charlotte Track
    In de Sounds kunnen wandelliefhebbers hun hart ophalen. Een van de mooiste is de Queen Charlotte Track van Ship Cove naar Anakiwa. Veel reizigers komen speciaal voor deze wandeling naar de Sounds. Deze tocht is 71 km en voor iedereen geschikt. Je loopt door groene bossen, stranden en baaien met elke keer weer een mooi uitzicht. Onderweg zijn er verschillende accommodatiemogelijkheden.
    Plaatsje Picton is een goed startpunt.
    Lots of Fun, en een goed "rutsch" in het nieuwe jaar.
    Pieter
    Maastricht
  10. Stefanie:
    28 december 2009
    Nu nog oud en nieuw!!! KNALLEN!!!
    Hoe zijn de feesten daar met oud en nieuw?
    Ook een kallend vuurwerk??
    Miss you schattie xxxx
  11. Carli:
    Hey Joyce,

You lucky basterd!!!! Sneeuw hier is alweer weg en de verwachting is dat we veel ijzel en nog meer kou krijgen..... Ik zou het wel weten waar ik dan zou willen zitten....

Hoop dat je de kerst een beetje goed bent door gekomen en wens je vanuit Alphen alvast een hele fijne jaarwisseling toe en al het moois voor 2010! Dat ik je snel weer mag zien!!!

Liefs
    Carli
  12. bertus:
    hoi Joyce,
    hier in holland koud en nat! jij lekker warm op het strand !! vanuit holland namens de hele familie een fijne jaarwisseling gewenst en een voorzichtige doorreis.

groetjes oompie.
  13. Marja:
    30 december 2009
    Hoi soepkippie, heb je het te druk met feesten daar?
    Wel even een tijdje geleden dat we iets van je hebben vernomen.
    Maar geen bericht is goed bericht zeg ik dan maar.
    Wij willen je in ieder geval vast een hele fijne en goede jaarwisseling toewensen.
    Kijk goed uit en geniet er maar lekker van.
    Dikke kus, we missen je.
    Papa en Marja xxxxxxx
  14. pap:
    31 december 2009
    joyce nog een hele fijne jaarwisseling toegewenst en sorry ben het helemaal vergeten om voor de kerst nog fijne dagen te wensen maar die hebben jullie daar toch wel geniet er van.
    groetjes van marjo en mij
  15. Marja:
    31 december 2009
    Hoi Joyce,

Leuk je weer even gehoord te hebben gisteren. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Net even boodschappen gedaan onwijs druk in de winkels. Vanavond gaan we oud en nieuw bij mijn vriendin vieren, morgen naar Oma Nel om Nieuwjaar te wensen. Nou meisje een hele fijne jaarwisseling ook voor Marleen. Geniet van alles kijk uit en een hele dikke knuffel van Papa en Marja
  16. ingrid van drongelen:
    1 januari 2010
    lieverd gelukkig nieuwjaar gewenst van mama en ....... dikke kus
  17. ingrid van drongelen:
    gelukkig niemamuwjaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kussssss
  18. Stefanie:
    HAPPY NEW YEAR!!
    Moest aan je denken. Heb je om 12 uur geprobeerd te bellen, maar dat lukte helaas nit. Kun je eigenlijk wel smsjes ontvangen??
    KUSSIES !!!!!!
  19. Stefanie:
    2 januari 2010
    Ik zat net even bij je planning te kijken. Maar waar ben je nou eind januari en begin februari? Want ik zie 7 februari brazilie staan, chili en new zeeland. Let me know. xxx
  20. Stefanie:
    2 januari 2010
    Ik heb namelijk even zitten kijken bij reizen (ik beloof nog niks ;) hoor!) maar ze hebben zoveel verschillende plaatsen staan zoals pipa natal en Fortaleza (en die had jij gezegd tegen mij toch?) Ik weet niet bij welke plaatsen ik moet kijken. Dus help me out. Love you x