Rio de Janeiro!

17 januari 2010 - Rio de Janeiro, Brazilië

Rio de Janeiro,
3 Dagen geleden aangekomen in de stad Rio de Janeiro. Bloedverziekend heet is het hier. 5 Minuten nadat je onder de koude douche vandaan komt ben je al weer bezweet. Het is hier 40 graden. Met je blote voeten op het strand lopen is niet mogelijk! Voor de aankomende 3 weken weer wat nieuws op de planning. Ik ga 3 weken achter de bar werken in het hostel Mellow Yellow. In ruil daarvoor krijg je gratis onderdak, eten, drinken en excursies. Leek mij een mooie oplossing voor het dure Brazilie. En ook leuk om wat langer op 1 plek te blijven en veel mensen te ontmoeten. Ben hier nu 2 keer uitgeweest, maar dat is toch wel even anders dan in de overige landen. Op 1 avond word je wel 100 keer lastig gevallen door zelfverzekerde Brazilianen die je constant proberen te zoenen. Als je niet wil pakken ze gewoon je hoofd vast en proberen het alsnog.  Heb ik gelukkig toch nog wat aan mn spierballen van het kickboksen haha.. Hele aparte mentaliteit hebben de mannen hier. Ga nu gauw opschieten, over 10 minuten ga ik beginnen aan mn eerste werkshift. Ben benieuwd!

Groetjes en kus van Joyce X

1. Petra:
    17 januari 2010
    Ik zeg Peperspray ;-)

Werkse ;-) Veel plezier en dat je maar een hoop fooi mag vangen :D Neem aan dat je dat dan wel zelf mag houden ?

Liefs Peetje
  2. Joyce:
    18 januari 2010
    Ja fooi wordt gedeeld. Alleen backpackers zijn erg op hun budget, dus ik verwacht er niet al teveel van. X!
  3. Cath:
    18 januari 2010
    Woeeehoeee Rioooooooo de Janeiirooooooooo!!! :)

Meid, veel plezier in Brazil, ik ben wederom jaloers want ik zou ook weleens in Brazilie willen kijken! Dat de mannen er zo vervelend zijn had ik niet verwacht, beetje jammer maar jij bent de Rotterdamse mannen gewend dus dat komt daar ook wel goed!

Heb jij een adres waar ik iets naar toe kan sturen??

Have fun!!

how was your first day at work ? :D

Kuzzzz
  5. Joyce:
    19 januari 2010
    @ Petra/ Eerste 2 werkdagen zitten er al weer op. Echt super leuk hier. De eerste 100 caprihinias gemaakt(lemon en suiker fijn stampen in de cocktailshaker, cachasa en ijs erbij en schudden maar). Eindig de meeste avonden al om 11.30 uur en dan kan ik daarna iedere avond gratis mee naar 1 van de dure party's hier. Ga tot nu toe iedere avond uit, zo gaaf is t hier.

@ Cath/ Ga in Melbourne denk ik wel even bij een vriend langs, kan hem misschien vragen of ik zijn adres kan gebruiken, laat maar weten.

Dikke kus Joyce
  6. Marja:
    20 januari 2010
    Hoi Joyce,
    Wij zijn weer terug van vakantie, heerlijk gehad iedere dag 30 graden, dat was echt genieten. Nu weer onze winterjassen aan, gisteren lagen we nog op het strand. Jij ook aan het werk, mooi opgelost werken en jij een gratis verblijf. Ik ga de zomerkleren weer wassen en strijken. Jij heel veel plezier en geniet ervan. Hopelijk horen we je snel weer dikke kus papa en Marja XXXXXXXXXXXXXXXX
  7. Petra:
    20 januari 2010
    11.30 ... noem je dat werken ??? Pffffff

:P
  8. ingrid van drongelen:
    21 januari 2010
    nou nog geen gehoor van merlijn dus ik blijf het proberen sla ze maar van je af hoor die mannen en geniet maar van die feestjes je zusje gaat weer naar de beurs dit weekende verleden jaar was jij daar ook bij wat gaat het snel he nou lieverd ik ga je fotoos bekijken ben net naar het strand geweest met de honden lekker hoor kus van mij en tot gauw weer xxxxxx
  9. Joyce:
    21 januari 2010
    Bedoel natuurlijk 23.30 uur.
    X
  10. Renee:
    22 januari 2010
    He Beeb,
    Dat is natuurlijk ook niet zo raar, zo'n mooi blond chickie, die willen ze allemaal wel zoenen, hahaha! Super leuk weer, om je verhalen te lezen. Be carefull en geniet van de onwijze feesten daar, want dat kunnen ze wel in Brazil! Braziiiiiiiiiil, jalalalalalalalaaaaaaaaaaa, tralalalalalalaaaaaaaaa! Brazil! ;-)

En wat zullen we een hoop nieuws hebben als je terugkomt.... Maar daarover later meer!!!!!