Update foto´s

30 november 2009 - San Pedro De Atacama, Chili

Hey lieve mensen,

Heb zojuist een nieuwe blog geschreven (dag 50 tm 53 en verder), maar wilde ook even zeggen dat ik nog een hoop extra foto´s heb geupload van een tijdje geleden. Ik ben nu in Chili en het internet is hier een dikke 10 in vergelijking met Bolivia, dus heb er mooi even gebruik van gemaakt.

Besos Joyce xxx

1. wil mooiweer:
    2 december 2009
    hai joyce
    ik heb je link van je vader leentje gekregen,ik ben het nichtje van Marja
    ik weet niet meer of we elkaar al eens gezien hebben maar dacht van wel
    meid wat maak jij een avonturen mee.ik vind het zo leuk om mee te lezen en zo mee te reizen.je kan het zo mooi vertellen allemaal, vind dat zo knap,het is net of ik een boek lees maar dan met plaatjes, want wat een prachtige fotoos heb je gemaakt zo onwijs mooi en dat filmpe daar zo hoog op dat richeltje van die berg, ik zat gewoon te rillen achter het pctje, leuk om je zo een beetje te leren kennen.
    en al die verhalen te lezen ik wou me even bekend maken, om dat ik de link van leen heb gehad, en zo dus meelees in jouw verhalen,
    ik wens je nog heel veel veilige avonturen toe en een geweldige tijd ,hoop dat je ons zo lekker op de hoogte kan blijven houden ,voor leentje is het jaar dan zo voorbij
    voorlopig!!geniet ervan!!
    lieve groetjes van wil mooiweeer
  2. Petra:
    3 december 2009
    Echt super mooie fotos !!!
  3. Maarten:
    3 december 2009
    Heej Joyce,

Top. Supermooie foto's. Ziet er weer is anders uit dan hier in Nederland ;-)
    Geniet er maar van en tot snel weer.

x Maarten.
  4. sheila driessen:
    5 december 2009
    helemaal tegek deze foto's.

Enjoy everything al zal je er geen moeite mee hebben.

Oh jee wat een droom, en die verhalen prachtig
  5. Tessa & Rocky:
    8 december 2009
    Haai meis,

Ik wilde vragen hoe het met je was, maar aan de hand van al je verhalen en die prachtige foto's weet ik het antwoord al.

Nu ik dit allemaal lees en zie wil ik ook op wereldreis!!!!!!!!!!!!!!

Nog heel veel plezier.

Dikke kusss Tessa en Rocky